Akupunktur

Yaklaşık 3000 yıldır Çin’de tedavi yöntemi olarak kullanılmaktadır. Bu kadar eski bir tedavi yılların tecrübe eleğinden geçip, olgunlaşıp günümüze kadar ulaşmış ve son yıllarda Batı toplumlarının yoğun ilgisiyle, sağlık sistemlerinin içinde yerini almıştır. Yan etkisinin olmaması, çabuk ve etkili sonuç alınması ve ilaç kullanımını belirgin düzeyde azaltması haklı popülerliğini izah etmektedir. İlaçların yan etkilerini düşündükçe, akupunkturun her geçen gün daha çok ilgi ve kabul göreceği açıktır.

Bu güzel tedavinin kullanım alanı çok yaygındır. Belirgin bir rahatsızlığı olmayan kişilerde bile düzenli akupunktur uygulamasıyla sağlık, enerji düzeyi yükselmektedir; kozmetik sektöründe de akupunkturla güzellik her geçen gün artmaktadır. Kişi hayattan neşe ve keyif alır. Akupunktur en sık kullanım alanlarını kısaca şöyle sıralayabiliriz:

- Her tür kas iskelet sistemi ağrısı: Boyun ve bel fıtığı, tendinitler, omuz ve diz rahatsızlıkları, kulunç tedavisi, karpal tünel sendromu, topuk dikeni, tenisçi ve golfçu dirseği
- Migren
- Yüksek tansiyon, Şeker hastalığı
- Astım, kronik akciğer hastalıkları
- Sistit
- Erkek ve kadın kısırlığı
- Depresyon, anksiyete, panik atak
- Kilo verme
- Sigara bırakma
- Fibromiyalji
- Kronik yorgunluk, bitkinlik, enerjisizlik
- Yüz felci
- Genel sağlık seviyesinin yükseltilmesi, vücut denge ve ahenginin geri kazanılması
- Kozmetik akupunktur

Akupunktur tedavisi için başvuran hasta önce doktoruyla ayrıntılı bir görüşme yapar. Tüm vücudu ele alan doktor, hastası için en uygun tedaviyi belirler. Her tedavi protokolü özgündür ve o kişiye yöneliktir; kişinin medikal tedavisini tamamlar.

Biyorezonans Nedir?

İnsan organizması farklı elektromanyetik frekansları yayar. Hücreler, dokular, organlarIN belirli frekansları vardır. Bunlar  hastanın total frekans spektrumunu oluşturur.

Hasta insanın frekans yapıları sağlıklı frekanslardan farklıdır.

Alerjenler,ağır metaller, elektromanyetik kirlilik, virüsler, bakteriler normal frekansları değiştirir. Tedavinin temeli bu bozuk frekansları normale getirmek üzerine kuruludur. Herhangi bir yan etkisi yoktur ve uygulaması kolaydır. Hasta sadece ortalama 1 saat kadar chaza bağlı bir yatakta yatar.

Biorezonans ile  400’e yakın hastalık üzerinde çalışılmış ve olumlu sonuçlar elde edilmiştir. Ülkemizde çok yeni bir tedavi olsa da dünyada yaygın olarak kullanılmaktadır.
Besin intoleransları, kas iskelet sistemi sorunları, depresyon, panik atak, cilt kırışıklıkları, kronik yorgunluk, obeziteye kadar uzanan çok yaygın kullanım alanı vardır.elektromanyetik kirlilik de bu yöntemle temizlenebilir. Elektromanyetik kirlilik , cep telefonu, kablosuz internet, metro, çeşitli ev aletlerinden kaynaklı olabilir ve bir süre sonra sağlıklı frekansları  bozmaya başlar. Biorezonans tedavisiyle bu olumsuz etkiler ortadan kaldırabiliyor.

Besin intoleranslarının saptanması ve ortadan kaldırılmasında da etkin bir şekilde kullanılmaktadır.
Biorezonans kullanılarak yöneticiler ve sporcular için doruk performans (Peak Performans) çalışmaları ile yüksek düzey performans sağlanabilir.

KULLANILDIĞI DURUMLAR:

İskelet sistemi rahatsızlıkları:
Bel ve boyun fıtıkları
Eklem problemleri,
Romatizmal rahatsızlıklar

Kadın ve erkek infertilitesi, tüp bebek destek

Alerjiler:
Besin intoleransları